donderdag 17 maart 2011

No fresh air.

We gaan weer richting einde schooljaar en dan moeten wij weer aan de slag met ons eindwerk.
Ik wilde als thema: How is life without fresh air.
Ik wilde een sfeer neerzetten die dit dan ook benadrukte.
Ik heb dit bereikt door een strobist techniek toe te passen.
Strobisten houd in dat je de belichting doet met opsteekflitsers die je los van de camera gebruikt.
Deze techniek heb ik me grotendeels aangeleerd door de filmpjes te kijken van Bert Stephani

Voor deze foto heb ik 3 opsteekflitsertjes gebruikt.
1 (canon 550EX) achter het model gericht op de graffiti om dit wat extra aandacht te geven.
De andere 2 (yong nuo 560 II) staan links en rechts van het model.
De belichting van de camera heb ik op manueel ingesteld op 2 stops onderbelichting.
Voor het aansturen van de flitsers gebruik ik een setje Yong Nuo RF602 triggers.

Dit is het eerste resultaat:


Geen opmerkingen: